Als ondernemer weet ik als geen ander hoe belangrijk publiciteit is. Dus deel nu je ondernemersverhaal en win een plek in de filmreeks ‘Samen veranderen’, zegt ondernemer Annemarie van Gaal, partnerexpert voor Eneco.
Binnen elke sector heb je koplopers. Ik denk dan aan Puma dat uitrekent
hoeveel CO2 er met de productie van elk type schoen wordt uitgestoten. Denk
ook aan Unilever die haar leveranciersketen zo transparant mogelijk inricht.
Deze duurzame strategie straalt af op de medewerkersloyaliteit, merkvoorkeur
en concurrentiekracht van deze bedrijven. Zonder duurzaamheid geen succes,
lijkt het.
Winst voor maatschappij en milieu
Eneco en MVO Nederland – een kennis- en netwerkorganisatie op het gebied van
maatschappelijk verantwoord ondernemen – zijn voor de wedstrijd ‘Samen
veranderen ’ op zoek naar ondernemers die hun bedrijf of keten hebben
verduurzaamd door slimme samenwerking.
De winnaar van de wedstrijd krijgt een plek in de film die MVO Nederland en
Eneco uitbrengen. Zij maken samen een aantal films waar iedere keer vier
samenwerkingsvoorbeelden aan bod komen. De eerste film is in januari in
première gegaan en toont vier cases waaruit blijkt dat duurzaam samenwerken
goed is voor mens, milieu en portemonnee.
Pitch je verhaal
Om kans te maken op een plaats in een volgende editie van ‘Samen veranderen’,
kunnen ondernemers hun succesvolle samenwerking pitchen op deze
speciale Facebook-pagina.
Deel nu je ondernemersverhaal en wie weet win jij een plekje in de filmreeks
‘Samen veranderen’ t.w.v. € 2.500,-. Met zo’n film kun je je klanten,
leveranciers en zelfs concurrenten weer inspireren. Bovendien is het weer
een mooie manier om zichtbaarheid te vergroten richting je stakeholders
(klanten, toeleveranciers en aandeelhouders). Best belangrijk voor jou als
ondernemer, dus pak deze kans.
Annemarie van Gaal is ondernemer. Namens Eneco laat zij in een reeks
bijdragen zien hoe ondernemers baat kunnen hebben bij duurzaam ondernemen. Eneco is partnerexpert van Z24.
Dit artikel is oorspronkelijk verschenen op z24.nl